Ocbestjet Factory DTF Metal Film For DTF Ink DTF Powder Per DTF Printer

DTFFilm Metallu hè fattu di un tipu speciale di materiale polimeru chì hè durabile, flessibile è resistente à l'usura è a lacrime.U Film hè dispunibule in una gamma di dimensioni è culori per adattà à una varietà di esigenze di stampa.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Specificazione


DTFMetal Film hè un tipu di film di trasferimentu d'alta qualità cuncepitu per l'usu in Direct-to-film (DTF) Tecnulugia di stampa.A Film hè fatta di un tipu speciale di materiale polimericu chì hè durabile, flessibile è resistente à l'usura è a lacrime.U Film hè dispunibule in una gamma di dimensioni è culori per adattà à una varietà di esigenze di stampa.

Film metallicu DTF (1)

Foto di u produttu

Stampa di alta qualità:DTFMetal Film Genera Stampe d'Alta Qualità chì Sò Vividi, Brillanti è Durabili.L'inchiostri di solvente, ecosolvente è uv-curable sò solu uni pochi di tippi di tinta chì a film hè fatta per travaglià.

U Film hè fattu di un materiale polimericu unicu chì hè sia flessibile è durabile.Hè perfettu per l'usu in i zoni d'altu trafficu postu chì pò sustene l'usura è a lacrime.

Applicazione Semplice: A Film hè Semplice da Applicà è Pò esse Aduprata nantu à Una Varietà di Superficie, Cum'è Metallu, Legnu, Plastica, è Più.Inoltre, hè simplice di taglià è di forma per adattà à i vostri requisiti di stampa unichi.

Costu efficace: L'opzione economica per i vostri bisogni di stampa hèDTFFilm di metallu.Hè menu caru cà e tecniche di stampa alternative cum'è a serigrafia.

Film metallicu DTF (2)

Applicazioni di u produttu

DTFFilm Metal hè ideale per una larga gamma di applicazioni, cumprese:

Segnaletica è Grafica: A Film pò esse Aduprata Per Crià Grafica è Segnali d'alta qualità Per Usu Internu è Outdoor.

Prudutti persunalizati: A Film pò esse aduprata per stampà disinni persunalizati nantu à una gamma di prudutti, cumpresi i casi di u telefuninu, i buttigli d'acqua è più.

Automotive è Industriale: U Film pò esse adupratu in l'industria automobilistica è industriale per creà decalcomanie è etichette durevoli è di longa durata.

Decorazione di a casa: U Film pò esse adupratu per creà disinni persunalizati nantu à una gamma di elementi di decorazione di casa, cumprese l'arte di u muru, lampade è più.

Film metallicu DTF (9)

Cuntatta ci

DTFMetal Film hè Una Soluzione Versatile è Ecunomica Per i Vostri Esigenze di Stampa.A so stampa di alta qualità, a durabilità è a flessibilità facenu una scelta ideale per una gamma di applicazioni.

Se vulete sapè u nostru pruduttu, pudete cuntattateci.

Film metallicu DTF (3)

 

Profilu di a cumpagnia

Profilu di a cumpagnia

Ocinkjet Printer Consumables Co., Ltd. si concentra principalmente in i prudutti di inchiostri DTF, è ancu in cartucce di toner, inchiostri, cartucce di tinta, CISS, chips è decodificatori, sò 100% cumpatibili cù EPSON, CANON, HP, LEXMARK, BROTHER, XEROX. , Printers DELL etc. In più, avemu ancu furnisce un serviziu OEM cumpletu in i mercati domestici è stranieri, chì ci permette di esse a copia di salvezza più forte di i nostri clienti.I nostri clienti godenu di una vera cullaburazione in i servizii di pre-vendita, vendita è post-vendita. Aspittemu di travaglià cun voi.

A nostra mostra

A nostra mostra

A nostra squadra

A nostra squadra

Certificazioni

0d48924c1

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi