Cosa da fà se a vostra cartuccia di stampante HP si secca

Se u vostruCartuccia per stampante HPs'hè siccatu, pudete seguità questi passi per pulizziallu è potenzialmente ristabilisce a so funziunalità:

1. Eliminate a cartuccia da a stampante: Eliminate cù cura a cartuccia secca da a vostra stampante HP. Siate gentile per evità di dannà l'impresora o a cartuccia.

2. Locate u nozzle: Truvate u nozzle à u fondu di a cartuccia. Hè a parte chì s'assumiglia à un circuitu integratu è hà picculi buchi induve a tinta esce.

3. Preparate l'acqua calda: Fate un bacinu cù acqua calda (circa 50-60 gradi Celsius o 122-140 gradi Fahrenheit). Assicuratevi chì l'acqua ùn hè micca troppu calda per impediscenu danni à u cartucciu.

4. Soak the nozzle: Immergete solu a nozzle parte di u cartucciu in l'acqua calda per circa 5 minuti. Attenti à ùn mette tuttu u cartucciu in l'acqua.

5. Scuzzulate è sguassate: dopu a splutazioni, pigliate u cartucciu fora di l'acqua è scuzzulate delicatamente per sguassà l'acqua eccessiva. Aduprate un pannu morbidu, senza pelucchi o un tovagliolo per pulisce cù cura l'area di l'ugelli. Evitate di sguassate direttamente nantu à i fori di l'ugelli per impediscenu l'intaccamentu.

6. Asciugà a cartuccia: Lasciate a cartuccia à l'aria in una zona ben ventilata. Assicuratevi chì hè completamente seccu prima di reinstallà in a stampante.

7. Reinstallate a cartuccia: Una volta chì a cartuccia hè secca, reinstallate in a vostra stampante HP.

8. Stampa una pagina di prova: Dopu a reinstallazione di u cartucciu, stampate una pagina di prova per verificà se u prucessu di pulizia hè successu. Se a qualità di stampa hè sempre povera, pudete avè bisognu di ripetiri u prucessu di pulizia o cunzidira di rimpiazzà a cartuccia.

Sì sti passi ùn risolve u prublema, puderia esse più praticu di rimpiazzà u cartucciu seccu cù un novu.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2024