L'impresora ùn pò esse sparta per via di un nome sbagliatu

In a rete locale (LAN) di una cumpagnia, una stampante laser Cannon hè cunnessa à un urdinatore è hè stallatu per esse spartutu cù altri computer in a reta sottu u nome di sparte "Cannon". Di colpu, un ghjornu, a stampa di rete cessà di funziunà, ancu s'è a stampante cuntinueghja à travaglià in u locu senza prublema. Nantu à l'urdinatori remoti, l'icona di l'impresora appare in grisa, è u so statutu hè perpetuamente "offline".

L'urdinatore direttamente cunnessu à l'impresora pò stampà senza prublemi, chì indica chì ùn ci hè micca fallimentu hardware cù l'impresora stessa. Inoltre, quandu si vede e risorse è stampanti spartuti via u "Neighborhood Network" in altri computer, sò visualizati currettamente, chì suggerenu chì a cumunicazione in rete funziona normalmente.

Sospettendu chì u portu di stampa puderia esse u prublema, u portu di stampa di rete hè statu aghjuntu in e proprietà di l'impresora. U novu portu hè statu aghjuntu cù successu è era identicu à l'uriginale, ma a stampa di rete restava inoperabile. Dopu avè inspeccionatu currettamente l'infurmazioni di l'impresora in u "Neighborhood Network", hè statu scupertu chì u nome di l'impresora ùn era micca "Cannone" ma piuttostu "Cannone" cù un spaziu extra à a fine. L'eliminazione di stu spaziu hà restauratu a funziunalità di stampa normale.

Da questa sperienza, pò esse cunclusu chì mentre i nomi di l'impresora è di i schedari ponu inadvertitamente includenu un spaziu à a fine, quandu aghjunghjenu un portu di stampa di rete, l'urdinatore interpreta u spaziu à a fine di u nome cum'è un caratteru invalidu è l'elimina, purtendu. à una discrepanza in u nome di l'impresora attuale è, in cunseguenza, un fallimentu di stampa.


Tempu di Post: 28-May-2024